Başarılı Bir Dekorasyon Blogu: Yapı Dekoratif

Google+ veya e-mail üzerinden sohbet ettiğim arkadaşlar bilirler bir süredir restoran projesinde çalıştığımı bilirler. Son zamanlarda mevcut işimin dışında restoranın dekorasyon, peyzaj ve tadilat işleriyle uğraştığımdan dolayı Blog Hocam’a pek vakit ayıramadığımı fark etmişsinizdir. Üzgünüm ama büyük ihtimalle restorandaki düzeni kurana kadar bu yoğunluğum devam edecek. Dolayısıyla eskisi kadar aktif bir Blog Hocam göremeyebilirsiniz. Bu konuyla ilgili detaylı bir bilgilendirme yazısı ilerleyen günlerde yayınlayacağım için esas konumuza dönmek istiyorum.

 

Restoranın dekorasyon işleri için iç mimar arkadaşlarımdan yardım alsam da her şeyi onların eline vermek pek doğru gelmedi bana. Bu yüzden hem iç, hem de bahçe dekorasyonu için sürekli araştırmalar yaptım, makaleler okudum, ve tabi ki bloglar takip ettim. Bu yazıda da Türkçe yazılmış en iyi dekorasyon bloglarından biri olan Yapı Dekoratif isimli siteden bahsedeceğim.

 

dekorasyon-blog

 

Yapı Dekoratif: Başarılı Bir Dekorasyon Blogu

 

Haziran 2012’de yayın hayatına başlayan Yapı Dekoratif, dekorasyon ve yapı sektöründeki faydalı bilgileri bizlerle paylaşan güncel ve oldukça aktif bir blog. Ev, ofis ve bahçe dekorasyonlarıyla ilgilenen blogger arkadaşlar, Yapı Dekoratif’i takip ederek alacakları hizmetin kalitesini arttıracakları gibi teknik konularda bilgi sahibi de olabilirler.

 

Dekorasyon ve yapı sektörü günümüzde çok önemli bir hale geldi. Evlenirken ev kurmak, iş hayatına girip ofis kurmak, belki küçük, bahçeli bir müstakil evde emekliliğini geçirmek… Bunlar çoğumuzun başından geçen ya da geçebilecek şeyler. Ben henüz emeklilik aşamasına gelmedim ama ilk iki evreyi tamamladım. Bu süreçte evinizi veya ofisinizi dekor ederken sizi en çok zorlayan şeylerden biri rekabetten doğan hizmet ve ürün çeşitliliği. Bu kadar çeşitlilik arasında hem zevke uygun, hem de kaliteli olan ürün veya hizmetin seçilmesi önem teşkil ediyor. İşte bu yüzden yapı & dekorasyon bloglarını takip etmek önemli. Türikiye’de ki en başarılı ve güncel yapı & dekorasyon bloglarından biri Yapı Dekoratif olduğu için, takibe buradan başlayabilirsiniz :)

8 yorum:

  1. http://iddaaokulu.blogspot.com.tr/

    bannerınızı koydum :) bana ulasırsanız blog hakkında özel bilgiler almak isterim

    YanıtlaSil
  2. yapı dekorasyon bloğunu daha önce görmemiştim paylaşım içim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Sağolun çok işime yaradı bende ,iç mimarlık öprencisi olarak internette çok kaynak araştırdım.Bu kaynak sitelerde işime yarıyicak takibe aldım siteleri.Bu arada okuldan dolayı aklı karı değil diyorum iç mimarlık sadece okuldan dolyı.

    YanıtlaSil
  4. hocam yazı başlıkların font adı ne çok hoşuma gitti gölgeli falan

    YanıtlaSil
  5. Siteyi gezdim ve çok beğendim önerdiğiniz içinde teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  6. Sayfanızı çok beğendim önerdiğiniz içinde teşekkür ederim. http://modadekorum.com/ sayfamdan yararlana bilirsiniz.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.