BloggerMint Blogger Teması

Beğendiğim Blogger temalarını Blogger kullanıcılarıyla paylaşmaya devam ediyorum.Daha önce Pro Magazine temasını paylaşmıştım.Paylaşacağım ikinci temanın adı ise BloggerMint.Bu tema ilk bakışta Mashable’ın temasını anımsattı bana.Zaten görünümü Premium Wordpress temalarından farksız.

BloggerMint
Temanın Özellikleri
- SEO optimizasyonu yapılmış.
- Numaralı Sayfa Navigasyonu eklentisi var.
- Yorum Sayısını gösteren yorum balonları var.
- Profesyonel görünümlü bir arayüz.
- Her yazının altında yazar bilgilerini içeren bilgi kutusu var.
- Sosyal paylaşım butonları var.
- Yatay açılır navigasyon menü var.

Bu temanın demosunu test etmek için burayı, temayı bilgisayarınıza indirmek için burayı ziyaret edebilirsiniz.

Temayı blogunuza nasıl yükleyeceğinizi bilmiyorsanız daha önce yazdığım ve Blogger’a tema yüklemeyi detaylı olarak anlattığım yazıyı okuyabilirsiniz.

Temayı blogunuza yükleme ve editleme hakkında takıldığınız yerleri yorum bölümünden sorabilirsiniz.

Kolay gelsin…

3 yorum:

  1. bu temayı ben de çok beğendim.Hatta bir ara kendi temamı değişteyim dedim ama üşendim geri adım attım :)

    YanıtlaSil
  2. ehl-i blogun teması da bence bundan daha güzel :)

    YanıtlaSil
  3. onun temasını da paylaşın buradan hocam deneyelim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.