Misafir Yazı Göndermek İsteyenlere Hatırlatma

Son zamanlarda misafir blogculuğa olan ilgiden çok memnunum.Bugüne kadar 13 adet misafir yazı yayınladım blogda.Özellikle Blog Hocam’a misafir olduğunuzda neler kazanacağınızı bir örnekle açıkladığım yazıdan sonra yazı gönderen kişi sayısı oldukça arttı.Ancak insanlar sanırım misafir blogculukla ilgili yazdığım yazıları veya hazırladığım mini e-kitabı okumadıkları için ısrarla alakasız ve kendi bloglarında yayınladıkları yazıları gönderiyorlar.Artık bu yazıyı yazmak umumi bir ihtiyaç haline dönüştü.

 

Misafir

 

Blog Hocam’a Uygun Konularda Yazın

 

Blog Hocam’ın okuyucu kitlesinin çok büyük bölümü blog yazarlarından oluşuyor.Dolayısıyla yazacağınız yazı blog yazarlarını ilgilendiren bir konu olmalı.

 

Gelen mesajlarda “bana bir konu söyle, o konuda yazayım” gibi şeylerle de karşılaştım.Misafir blogculukta böyle ısmarlama yazı söz konusu değildir.

 

Ayrıca insanların kolayına geldiği için bir temayı veya eklentiyi tanıtan yazılar gönderiyorlar.Bu tür yazıları da kabul etmediğimi belirteyim.

 

Kendi Blogunuzdaki Bir Yazıyı Göndermeyin

 

İşte en sık karşılaştığım olay bu.Kendi blogundaki bir yazıyı “al bu yazıyı misafir yazı olarak yayınla” şeklinde çok mesaj alıyorum.Misafir blogculuk başka bir blog için içerik üretmektir.Bana gönderdiğiniz yazı daha önce başka bir yerde yayınlanmamış olmalı.Ayrıca yazıyı bana gönderdikten sonra tüm kullanım hakları bana geçtiğinden benden sonra da başka bir yerde yayınlamamalısınız.

 

5 Dakikada Yazdığınız Yazıları Göndermeyin

 

Kimseyi zorlamamak için karakter veya kelime sınırı belirtmiyorum ama bu, hiç özenmeden, kısa ve düzensiz yazıları kabul ettiğim anlamına gelmiyor.Diğer yazılarıma bir göz attığınızda ortalama hangi uzunluklarda ve ne şekilde yazdığımı görebilirsiniz.Ayrıca referans olması açısından yayınladığım diğer misafir yazıları da inceleyebilirsiniz.

 

Hayır Cevabına Hazırlıklı Olun

 

Birebir sohbet ettiğim arkadaşlar bilirler, insanları kırmaktan çok korkarım.Ama bu gönderilen her yazıyı kabul edeceğim annlamına gelmiyor.Okuyucularıma bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da kaliteli içerik sunmak istiyorum.Bunun için yazısının kalitesini yeterli görmeyerek yayınlamadığım kişiler lütfen ısrarcı olmasınlar ve neden sorusunu sormasınlar.

 

Misafir Yazılarınızı Bekliyorum

Bu yazıda yaptığım hatırlatmaları dikkate alarak yazacağınız misafir yazılarınızı bloghocam@gmail.com adresine bekliyorum.Size neler kazandırdığını gördükten sonra misafir blogcu olmak bir alışkanlık haline gelecektir.Bundan eminim.

1 yorum:

  1. Blog Hocam da yazısı yayınlanmış bir kişi olarak kendimle gurur duydum. Çünkü size ve sitenize layık bir yazı yazıp yayınlamasını sağlamak benim için gurur verici bir şeydir. Kaliteli misafir yazıları ben de heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.