Blog Tanıtımı: Picardes

16-24 yaş arası erkeklerin internetteki blog davranışlarını incelediğinizde belli başlı konularda blog açtıklarını görürsünüz. SEO, Wordpress, Blogger, teknoloji, webmaster gibi konular o kitlenin ilgisini çektiği için bu konularda yazmalarını doğal karşılıyorum. Peki doğru mu? Tartışılır…

Evet blogların insanların kendi düşüncelerini özgürce yazdığı platformlar fakat söz konusu bilgi paylaşımı olunca biraz daha dikkatli davranılması gerektiğini düşünüyorum. Yazdığın bilginin doğruluğundan emin değilsen insanları yanlış yönlendirnemelisin. “Şu şudur.. bu budur..” tarzında hüküm verici nitelikte cümleler kurmak yerine “ben bunu bunu yaptım, böyle böyle oldu..” şeklinde kişisel deneyimlerin paylaşılmsı daha doğru olacaktır.

Advertorial içerik kapsamında tanıtacağıım blog olan Picardes bunu başarmış bir blog. Yukarıda bahsettiğim konularda içerikler yer almasına rağmen kişisel deneyim ve görüşler aktarıldığı için hem özgün hem de doğal bir blog olmayı başarmış.


Picardes Kimdir? Nedir?

Roman Adamita’nın SEO, E-ticaret, Wordpress, sosyal medya ve internet teknolojisi gibi konularda kişisel deneyim ve bilgilerini yazdığı blog olan Picardes, Eylül 2013’ten beri yayında olmasına rağmen kısa sürede yüksek sayılabilecek okuyucu kitlesine ulaşmış.

Picardes’in kısa sürede bu başarıyı yakalamasının en önemli sebebi, yazının başında da belirttiğim gibi herkesin yazdığı konuları kendi cümleleri ve deneyimleriyle paylaşması. Birkaç örnekle açıklayayım:

- SEO ile ilgili yayın yapan bloglarda backlink kaynakları için çeşitli listeler verilir fakta hepsi bilinen, geleneksel kaynaklardır ve fark yaratmaz. Picardes’e ise şurada, şurada ve şuradaki gibi farklı ve herkesin bilmediği yöntemleri basit bir dille anlatılmıştır. 

- Link inşaası çalışmalarında kullanılan, backlink alabileceğiniz şuradaki ve şuradaki gibi çeşitli listeler Picardes’te kısmen ücretsiz olarak dağıtılmaktadır. Ayrıca kendisi de freelance olarak SEO hizmeti veren Picardes’in sahibi, SEO çalışmalarında kullandığı yöntem ve araçlardan blogunda bahsediyor. Bu da yazılara olan ilgiyi arttırıyor dolayısıyla.

Picardes’in E-Ticaret Ve SEO Hizmetleri

Picardes’te blog yazılarının dışında çeşitli hizmetleri görebilirsiniz. Bunların başında sitenizin arama sonuçlarında üst sıralarda çıkmasına yardımcı olacak SEO ve backlink paketleri ile Wordpress kullanmak isteyenleri teknik detaylarla uğraşmaktan kurtaracak Wordpress kurulum işlemleri sayabilirsiniz.

Daha fazlası için Picardes’i ve referanslarını inceleyebilirsiniz.

Not: Bu bir advertorial içerik yani tanıtım yazısı. Fakat reklam da olsa hiçbir okuyucuyu aldatmak veya kandırmak gibi bir tutum sergilemem. Tanıtımını yaptığım siteyi 1 saat inceledim ve site hakkında kendi düşüncelerimi yaztım.

8 yorum:

  1. Hocam bu işte yeniyim,sizin yazılarınızı okuyarak önleniyorum,bilgilendirmeleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. İlgi çekici ve sürükleyici içerikler varmış, ben de uzun bir süre kaldım sitede. :)

    YanıtlaSil
  3. Yazıda picardes e ait o kadar link var ki bu konuda sıkıntı yaşamıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  4. @Aras Yıldız
    Hayır hiç sıkıntı yok.

    YanıtlaSil
  5. Güzel sıkıcı olmayan bir tanıtım yazısı olmuş sanırım bir blogger olarak en iyi yaptığınız işlerden biri de bu. İnsan yazıyı başından sonuna kadar okumaktan kendini alamıyor. :) iyi çalışmalar. Picardes güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Benim de takip ettiğim bir blog sitesi çok faydalı bilgiler bulunuyor :) Herkesin picardes sitesine girip faydalanmasını isterim yani :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Vay Be Güzel Paylaşımlar Var Ancak Konu Sayısı Düşük Sanırım Henüz Yeni. Yazınız İçin De Teşekkürler. Tanıttığınız İçinde

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.