#derizaileblogla Kaybedenin Olmadığı Yarışma

Blogların popülaritesi ve kalitesi arttıkça markaların yaklaşımlarında da olumlu yönde değişimler oldu. Artık bloggerlara özel yarışmalar ve etkinlikler düzenleniyor, bloglara sponsor olunuyor.

 

Sizlere yine harika bir etkinlikten bahsetmek istiyorum. Bloggerlara gereeken önemi ve değeri veren markalardan biri olan Deriza.com bloggerlar arasında bir yarışma düzenliyor. Fakat bu yarışmanın diğerlerinden çok önemli bir farkı var. Bu yarışmada kaybeden olmayacak. Yarışmaya katılan herkese ödül verilecek. Merak ettiniz mi? Hemen detaylara geçeyim.

tablet

Bahsettiğim bu yarışma bloglar arsında yspılacak bir yarışma. Aşağıda yer alan şartları katılan tüm legal bloglarla yarışmaya katılabilirsiniz. Yarıma sonnunda verilecek ödüller şu şunlar:

 

- Yarışmada birinci olan bloga tablet bilgisayar.

- Yarışmada ikinci olan bloga unisex deri çanta.
- Yarışmada üçüncü olan bloga bay/bayan deri cüzdan.

- Yarışmaya katılan tüm blog yazarlarına Deriza.com’dan 50 TL değerinde indirim çeki.

 

İlk 3 blog nasıl belirlenecek?

 

Öncelikle finale kalacak olan 10 blog juri tarafından seçilecektir. Daha sonra verilecek olan hediyeler finale kalan 10 blog  içerisinden random.org üzerinden yapılacak çekilişle sahiplerini bulacak.

 

Yarışmaya katılım şartları neler?

 

1. Blogunuzda Deriza.Com ürünlerinden birtanesini tanıtmanız gerekmektedir.

 

Yazınızın başlığını istediğiniz gibi atabilirsiniz ancak başlığın başında ortasında veya sonunda #derizaileblogla hashtagı olması gerekmektedir.Yazınızın ilk bölümünde yarışma ve ödülleri hakkında kısa bir bilgi verdikten sonra, tanıtım yazınızın içeriğinde tanıtmaya karar verdiğiniz ürünün kategorisi hakkında bilgi verdikten sonra ( mesela bayan deri ceket modellerimizden birtanesini tanıtmaya karar verdiniz öncelikle yazınızın başında deri ceketler hakkında bilgi vermelisiniz) deriza.com’dan herhangi bir ürünü ( Sitedeki istediğiniz kategoriden , istediğiniz bay veya bayan ürününü tanıtabilirsiniz. İster bir deri mont, ister bir deri anahtarlık, çanta, cüzdan , kemer ne isterseniz. ) bloğunuzda tanıtmalısınız. Tanıtım yazınız en az 200 kelime olmak zorundadır ve tanıttığınız ürünün linkini yazı içerisinde tıklanabilir ve herkese açık bir şekilde koymanız gerekmektedir. Tanıtmış olduğunuz ürünün linkini isterseniz açık bir URL şeklinde , isterseniz ürünün adının altına anahtar kelime şeklinde koyabilirsiniz.

 

2. Tanıtım yazınızın sonuna aşağıdaki notla beraber linki eklemeniz gerekmektedir.

 

Not: Yarışma hakkında detaylı bilgi almak ve yarışmaya katılmak için : http://deristyle.com/blog/deriza-sponsorlugunda-blogculara-ozel-odullu-yarisma-derizaileblogla/

 

Örnek katılım yazısı: http://deristyle.com/blog/garnili-bordo-deri-cuzdan-derizaileblogla/

 

3. Yazmış olduğunuz tanıtım yazısını bloğunuzun facebook sayfasında ( sayfanız yoksa kişisel facebook profilinizde herkese açık bir şekilde ) #derizaileblogla hashtagı ile beraber paylaşmalısınız.

 

4. Instagram hesabınızdan @derizacom etiketi ve #derizaileblogla hashtagı kullanarak tanıtımını yaptığınız ürünün fotoğrafını paylaşmalısınız. ( İnstagram hesabı olmayanlar twitter üzerinden aynı şekilde paylaşımı yapmak zorundadır. )

 

5. Blogunuzun en az 1 aydır yayında olması gerekmektedir. Sadece bu yarışma için oluşturulan paravan bloglar değerlendirilmeye alınmayacaktır.

 

6. Başvurunuzun geçerli olması için  sosyal medya paylaşımlarınızın linklerini yazı linkiniz ile beraber derizaileblogla@gmail.com adresine e-mail atmalısınız.

 

Etkinlik Takvimi

- Yarışma başlangıç tarihi : 31.03.2014

- En son yazı girilmesi gereken tarih : 29.04.2014

- Çekiliş Tarihi ve kazananların duyurulacağı tarih : 30.04.2014

 

Etkinliğin kazananları Deriza.com facebook sayfası ve google+ sayfasından duyurulacaktır. Deriza sosyal medya hesaplarını takip etmeniz önerilir.

Deriza facebook sayfası : https://www.facebook.com/Derizacom

Deriza google+ sayfası : https://plus.google.com/+Deriza/posts

 

Herkese başarılar dilerim!

12 yorum:

  1. Çok güzel bir yarışmaymış hemen tanıtım yazısını hazırlıyorum

    YanıtlaSil
  2. Hocam bilgilendirme için teşekkürler.. Ben bizzat sizin duyurunuz üzerine siteyi inceleyerek yarışmaya katıldım.. Katılım yazısı örneği görmek isteyen arkadaşlar blogumdaki şu linkteki içeriğimi inceleyebilirler.. Teşekkürler..

    http://www.cerezlerim.com/2014/03/garnili-kahve-deri-cuzdan-cok-begendim.html

    YanıtlaSil
  3. Denemeye değer. Denemekten zarar da gelmez. Eee bir de dereceye girersem tam olur.

    YanıtlaSil
  4. etinizden sütünüzden faydalanacaklar kısacası :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten harika bir kampanya olduğunu söyleyebiliriz, hemen başvuru yapıyorum, denemekte fayda var bu tarz şeyler önemli sonuçta pahalı bişey yani

    YanıtlaSil
  6. Güzel düşünülmüş bir yarışma. Ama bir konu kafama takıldı. Katılan herkese 50 liralık hediye çeki verilecek. Bu çek nasıl kullanılacak? Belli bir meblağ alışveriş yapan mı kullanabilecek yoksa sadece bu çek ile alışveriş yapılabilecek mi?

    YanıtlaSil
  7. @günlük ekonomi
    Sanırım belli bir tutarda alışveriş yaptığınızda kullanabiliyorsunuz bu indirim çekini. Tutarı ben de net bilmiyorum. Firma yetkililerine mail gönderirseniz yardımcı olurlar.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, indirim çeki 100 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli olacak şekilde ayarlandı.Bu konuda detaylı bilgilendirme yapmayı atladığımız için kusura bakmayınız. Yarışma konusunuda düzenledim açık bir şekilde.
    Deriza.Com

    YanıtlaSil
  9. bende katıldım bakalım sonuç ne olacak:) yazı linkimde şu şekilde

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7660539306382502825#editor/target=post;postID=4998799101091299410;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

    YanıtlaSil
  10. Ben de katıldım, eğlenceli oldu:)

    YanıtlaSil
  11. Biraz geç oldu ancak ben mail hesabıma girdiğimde bu gün 50 tl değerinde kupon kodu gönderilmişti. Burada Haberdar Olmuştum Bu Yarışmadan Ondan Dolayı Bir Teşekkür Edeyim Dedim. Teşekkürler Serdar Hocam.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.