JivoChat: Siteler İçin Türkçe Canlı Destek Sistemi
Bir ürün veya hizmet pazarlayan sitelerin, ziyaretçileri ile anlık iletişim kurarak, onlara mümkün olan en kısa sürede yardımcı olması, satmak istedikleri ürün ya da hizmeti daha kolay satmalarını ve ziyaretçinin siteden daha memnun ayrılmasını sağlıyor. Bir nevi kazan-kazan durumu. Blog dünyasına dair şöyle örnek verelim:
Blog teması satın almaya karar verdiniz ve blog temaları satan bir siteyi ziyaret ettiniz. Bir tema beğendiniz ama bu temanın düzenlenmesi ile ilgili kafanızda soru işaretleri var. Bu soru işaretlerini gidermeden temayı almayı istemiyorsunuz. Nasıl destek almayı tercih ederdiniz? Faturanızın ne kadar şişeceğini bilmeden, sitedeki müşteri hizmetlerini telefonla arayarak mı? Kaç gün içinde cevap verileceğini bilmeden müşteri hizmetlerinin mail adresine mail göndererek mi? Yoksa sitedeki online destek penceresine sorunuzu yazıp anında cevap alarak mı? Tabi ki online destek sistemini kullanarak öyle değil mi?
Konuya müşteri açısından baktık. Şimdi de blog temasını satacak site tarafından bakalım. Blog teması satan site canlı destek sistemi kullanıp ziyaretçilerine anında yardımcı olarak zamandan kazanır, maliyetlerini düşürür, ziyaretçiye anında yardımcı olarak satışlarını arttırır,müşteri sadakatini ve güvenini arttırır.
Örnekte anlattığım gibi karşılıklı kazan-kazan durumu nedeniyle günümüz dijital dünyasında canlı destek sistemleri hayati öneme sahip ve pek çok büyük site artık müşterilerine ve ziyaretçilerine canlı destek sistemlerini kullanarak yardımcı oluyor.
Canlı destek sistemlerinin öneminden bahsettikten sonra bloglara, e-ticaret sitelerine, CMS’lere ve her türlü web sitesine kolayca ekleyebileceğiniz Türkçe bir canlı destek sistemini tanıtmak istiyorum. İncelediklerim arasında en iyi canlı destek sistemi olan JivoChat pek çok başarılı özelliği sayesinde ziyaretçileri müşteriye çevirerek satış oranlarını arttırmakla kalmıyor satış sonrası müşteri memnuniyetini ve sadakatini de sağlıyor. Şimdi gelin JivoChat’in özelliklerine değinelim.
Sitenize canlı destek sistemi eklemeyi düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ettiğim JivoChat’i web sitenize nasıl ekleyeceğinize geçelim.
1. Buraya giderek üye olduktan sonra mail adresinizi kontrol ederek oraya gele n kodu kopyalayın.
2. Blogger kumanda panelinde Yerleşim > Gadget Ekle > HTML/JavaScript yolunu takip ederek kopyaladığınız kodları buraya yapıştırın. Eğer Blogger kullanıcısı değilseniz JivoChat kodlarını sitenizin </body> kodunun hemen üzerine yapıştırabilirsiniz.
3. Canlı destek sisteminiz hazır!
İşte bir siteye JivoChat canlı destek sistemini eklemek bu kadar basit. Eğer siz de hemen incelemek ve denemek istiyorsanız JivoChat’i ziyaret edebilirsiniz.
Blog teması satın almaya karar verdiniz ve blog temaları satan bir siteyi ziyaret ettiniz. Bir tema beğendiniz ama bu temanın düzenlenmesi ile ilgili kafanızda soru işaretleri var. Bu soru işaretlerini gidermeden temayı almayı istemiyorsunuz. Nasıl destek almayı tercih ederdiniz? Faturanızın ne kadar şişeceğini bilmeden, sitedeki müşteri hizmetlerini telefonla arayarak mı? Kaç gün içinde cevap verileceğini bilmeden müşteri hizmetlerinin mail adresine mail göndererek mi? Yoksa sitedeki online destek penceresine sorunuzu yazıp anında cevap alarak mı? Tabi ki online destek sistemini kullanarak öyle değil mi?
Konuya müşteri açısından baktık. Şimdi de blog temasını satacak site tarafından bakalım. Blog teması satan site canlı destek sistemi kullanıp ziyaretçilerine anında yardımcı olarak zamandan kazanır, maliyetlerini düşürür, ziyaretçiye anında yardımcı olarak satışlarını arttırır,müşteri sadakatini ve güvenini arttırır.
Örnekte anlattığım gibi karşılıklı kazan-kazan durumu nedeniyle günümüz dijital dünyasında canlı destek sistemleri hayati öneme sahip ve pek çok büyük site artık müşterilerine ve ziyaretçilerine canlı destek sistemlerini kullanarak yardımcı oluyor.
Türkçe Canlı Destek Sistemi: JivoChat
Canlı destek sistemlerinin öneminden bahsettikten sonra bloglara, e-ticaret sitelerine, CMS’lere ve her türlü web sitesine kolayca ekleyebileceğiniz Türkçe bir canlı destek sistemini tanıtmak istiyorum. İncelediklerim arasında en iyi canlı destek sistemi olan JivoChat pek çok başarılı özelliği sayesinde ziyaretçileri müşteriye çevirerek satış oranlarını arttırmakla kalmıyor satış sonrası müşteri memnuniyetini ve sadakatini de sağlıyor. Şimdi gelin JivoChat’in özelliklerine değinelim.
- Mobil Destek
JivoChat kullanan siteler ziyaretçilere canlı destek vermek için bilgisayar başında olmak zorunda değiller. Android ve IOS için geliştirilen uygulamaları Play Store ve App Store’lardan ücretsiz indirerek mobil cihazlar üzerinden de ziyaretçilere anında destek olabiliyorlar.- Kolay Kurulum
JivoChat’in Wordpress, Joomla, Drupal gibi pek çok sistem için eklenti desteği bulunduğu için kurulumu oldukça kolay. Diğer siteler için de üye olduktan sonra verilen kodu yerleştirerek kolayca JivoChat’i siteye ekleyebiliyorsunuz.- Temsilci İstatistikleri
Canlı destek sistemini kullandırdığınız müşteri temsilcilerinin işlerini yapıp yapmadıklarını denetleyebilirsiniz. Kimin kaç destek isteğini cevap verdiğini, neler konuşulduğunu ve temsilcinin ne kadar başarılı olduğunu kontrol edebiliyorsunuz.- Entegrasyon
JivoChat’in en güzel özelliklerinden biri sadece canlı destek değil, Facebook, Telegram, Viber, e-mail gibi iletişim kanallarına entegre edilerek tüm bu kanallardaki sohbetleri tek bir yerden yönetme imkanı sağlamasıdır.- Ziyaretçi İzleme
Sitenizde kaç kişinin bulunduğunu, hangi sayfalara baktığını, nereden geldiğini görebilir, onları sohbete davet ederek, baktığı ürün ya da hizmetle ilgi daha detaylı bilgi vererek satışı arttırabilirsiniz.Siteye Canlı Destek Ekleme
Sitenize canlı destek sistemi eklemeyi düşünüyorsanız kesinlikle tavsiye ettiğim JivoChat’i web sitenize nasıl ekleyeceğinize geçelim.
1. Buraya giderek üye olduktan sonra mail adresinizi kontrol ederek oraya gele n kodu kopyalayın.
2. Blogger kumanda panelinde Yerleşim > Gadget Ekle > HTML/JavaScript yolunu takip ederek kopyaladığınız kodları buraya yapıştırın. Eğer Blogger kullanıcısı değilseniz JivoChat kodlarını sitenizin </body> kodunun hemen üzerine yapıştırabilirsiniz.
3. Canlı destek sisteminiz hazır!
İşte bir siteye JivoChat canlı destek sistemini eklemek bu kadar basit. Eğer siz de hemen incelemek ve denemek istiyorsanız JivoChat’i ziyaret edebilirsiniz.
Başarılı. Güzelmiş hocam.
YanıtlaSilGüzel bi anlatım olmuş daha önce benzeri sistemler kullanmıştım fakat sorun yaşamıştım ilerde yeni bir projem olursa kullanırım inşallah
YanıtlaSilBen denedim çok başarılı bir uygulama. Tavsiye ederim.
YanıtlaSilSerdar bey,
SilAdsense yayıncılarının dikkat etmesi gerekir nedenlerini aşağıda yazdım.
Özellikle ticari siteler için kullanılabilir başarılı bir uygulama
YanıtlaSiltawk uygulaması da alternatif olarak kullanılabilir. Bloğumda kullanmıştım, kullanımı gayet basit.
YanıtlaSilİnşallah başarılı bir şekilde devam ederler. Yeni başlayanlar, yeni şeyler öğrenmek isteyenler için muhteşem bir uygulama.
YanıtlaSilFaydalı bir yazı yine. Elinize sağlık. Sistem oldukça iyi gibi. Denenebilir...
YanıtlaSilAcaba diorum Blogger için Sayaç görüntülenme amam Gerçek zmanlı meseal Benm sayfamda Değişeke ço şekil
YanıtlaSilMobil ziyaretçiler için çalışıyor mu?
YanıtlaSilAyarı varsa nasıl yapabiliriz?
Teşekkürler.
Konu hakkında araştırma yaptım. Temsilciye yazı yazdım sağolsun yardımcı oldu.
SilHem masaüstü hem mobil jivochat kullanmak için mobil temanın özel olması gerekiyor. Gerisini program kendisi hallediyor.
İstenilen özelleştirmeler yapıldıktan sonra çok güzel çalışıyor.
Bilgilendirme için teşekkürler.
Uygulama için adsense yayıncıları için dikkat edilmesi gereken konuların olduğunu öğrendim.
SilNe yazık ki uygulamayı piyasaya süren jivochat uygulamanın adsense karşısındaki durumunu bilmiyor.
Temsilciye bu uygulama adsense reklamlarının üzerin kapatıyor sorun çıkartır mı diyorum bilmiyoruz deyip siz yine de riske girmeyin diyorlar. Tuhaf enteresan.
Adsense yardım forumundan biraz araştırdım.
Şu başlık altındaki ifadeler vardır.
Dinamik içerikli sayfa ve sitelerdeki reklamlar
Yayıncılar asıl odağın dinamik içerikte (Ör. canlı sohbetler, anlık mesajlaşmalar, otomatik olarak yenilenen yorumları vb.) (Burada imla hatası yapmışlar nokta parantezin dışında olacaktı işte böyle çalışan alırlar) olduğu sayfalara Google reklamları yerleştiremez.
Bu program sitede 2 gün boyunca kaldı.
Kimse mesaj falan yazmadı.
Sonra durumu anlayınca hemen kodlarını kaldırdım.
Bu programın kullanılması için gereken düzenlemeler yapılması gerekir. Ne yazık ki bu düzenlemeyi firma bildirmiyor.
Bilmiyoruz diyorlar. Çok güzel.
Bu adsense verdiğim emeğe şimdiye şirket kursam her sene %30 büyürdü. Ama kimse bunu önemsemez.
Örneğin uygulama sadece masüstü ve mobilde sadece anasayfada görünmeli, anasayfada reklam görünmemeli, içerekte görünmemeli, içerikte reklam görünmelidir.
Bu şekilde sorunsuz çalışır.
Bu işin riski var mıdır orasını yorumlamakta Serdar bey'e kalmıştır.
Müsait bir zamanda yukarıda anlattığım şekilde nasıl ayarlayabilirim onu araştıracağım.
Yinede vazgeçilebilir bir uygulama değil. Çalışması güzel düşünülmüş.
Teşekkürler.
Adsense yayıncıları bu uygulamayı kullanacaklarsa reklamlar ile bu uygulamanın penceresini aynı yerde bulundurmaması gerekir.
YanıtlaSilKonu hakkında yazdığım ayrıntılı yazıma isimden erişebilirsiniz.
Adsense yayıncılığı kolay alınan birşey değil bu nedenle bu gibi uygulamaların kullanımında çok dikkatli olunması gerekir.
Gayet iyi bir yazı olmuş elinize sağlık hocam. Bende bu ara yerli otomobil projem ile ilgileniyorum. İlerleyen süreçte daha büyük projeler aklımda var. Adım adım gerçekleştirexeğim. İyi bloglamalar diliyorum.
YanıtlaSilOldukça yararlı gözüküyor umarım ekonomik bir chat sistemidir bloggerler yararlanabilir.
YanıtlaSil