Blog Etik Kuralları

Milliyet Blog sizin benim gibi amatör yazarların çeşitli kategorilerde yazdıkları yazılardan oluşan, fırsat buldukça takip ettiğim sitelerden biri.Milliyet Blog’da yazmıyorum ve sürekli takip ettiğim bir yazar yok ancak bazen hoşuma giden yazılar da çıkmıyor değil.Yine sitede dolaşırken Turbest isimli yazarın blog etiği ve ahlak kurallarıyla ilgili yazısına rastladım.Yazıyı okuyunca bende bu konu hakkında birşeyler yazmak istedim.

Etik kuralları
1. Okuyuculara karşı saygılı ve samimi olmak.
2. İnandığı, arkasında duracağı, gerektiğinde savunabileceği şeyleri yazmak.
3. Doğruluğu kanıtlanmış kesin bilgi vermek.
4. Okuyuculara cevap ve yorum hakkı tanımak.
5. Yasa dışı olmayan, legal içerik yayınlamak.
6. Alıntığı yapılan kaynağa bağlantı vermek.


Bunlar benim aklıma gelenler.Daha detaylı ve daha uzun bir liste bu yazıda verilmiş.Sizin eklmek istediğiniz bir şey varsa lütfen yorumlarda belirtin.

3 yorum:

  1. Hiç kimse yorum yazmamış bu yayınınıza :) Kimsenin umurunda değil sanırım etik kurallar... Blogunuzdaki popüler konuların hepsinde yorum varken böyle bir konuda hiç bir yorumun olmaması aslında birçok şeyin nasıl olduğunu gösteriyor. Hele ülkemizdeki son gelişmeler, ve kötü insanlar... Çok üzgünüm doğrusu...

    YanıtlaSil
  2. Bir blogda denk geldiğim blogger etiklerine uyuyorum uyarısı ile arama yaptım.
    bloghocamda tarih sınıflandırmalı blog listesi olmadığı için sitede neler olup olmadığını bilmiyoruz.

    Böyle bir listenin olması blogger ilkelerinin oluşmasına katkıda bulunur.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bağlantılarda verilen yazılar kaldırılmış bilginize...

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.