Son Zamanlarda Blogda Yaptığım Değişiklikler-3

Daha önce blogda yaptığım değişikliklerden şurada ve şurada bahsetmiştim.Son zamanlarda üçüncü bir seri değişklik daha yaptım.Kısaca bunlardan bahsetmek istiyorum.

 

1. Click Box

 

Click Box

 

Bir süredir Click Box adını verdiğim, içerisinde Facebook, Twitter ve +1 butonlarını bulunan widgetı değiştirmeyi düşünüyordum ancak nasıl bir tasarım olacağı konusunda kararsızdım.Bloglar arası bir gezinti yaparken http://www.yazar.gen.tr/ adresinde ki bloga rastladım ve orada gördüğüm tasarım çok hoşuma gitti.Küçük değişiklikler yaparak Click Box’ı güncelledim.

 

2. E-Posta Abonelik Formu

 

E-Posta Abonelik Formu

 

E-posta abonelik formu bence kenar çubuğunda ki en önemli öğelerden.Blogunuzu takip etmek isteyenler için en kolay ve en cazip  seçenek e-posta aboneliği olduğu için bu formun tasarımına özen göstermelisiniz.Blog Hocam’ın kenar çubuğundaki öğelerin sayısı arttıkça kullandığım e-posta abonelik formu eskisi kadar dikkat çekmemeye başlamıştı.Ben de küçük bir değişiklik yaparak daha dikkat çekici bir görünüm kazandırmak istedim.Başarılı oldum sanırım.

 

3. Yeni Rozeti

 

Yeni Rozeti

 

Ana sayfada gördüğünüz ve en son yayınlanan yazının sağ üst köşesinde ki yeni rozetini şu ana kadar başka bir blogda görmediğim için ( mutlaka vardır da ben henüz denk gelmedim ) çok seviyorum.Bu rozet sadece ana sayfada en son yazının köşesinde gözüküyor.

 

Söz Sizde

Yaptığım bu değişklikler hakkında ki fikirlerinizi merak ediyorum.Yorum bölümünden benimle paylaşırsanız sevinirim.Aklıma yeni bir fikir geldiğinde veya başka bir blogda gördüğüm bir özellikten etkilendiğimde yenilikler yapmaya devam edeceğim.Şimdilik bu kadar.

23 yorum:

  1. Click box ve güncel yazı rozeti gayet güzel olmuş.Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Click box ve e-posta abonelik formu alt alta çok iyi durmuş ve renkleri ile blog temasına uyum sağlamış. Yeni rozeti de blogu takip edenler açısından yararlı olacaktır. lakin ben fazla gerekli oldugunu düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
  3. @Litros
    Yorumunuz için teşekkür ederim.Doğru söylüyorsunuz yeni rozeti gerekli değil.Bunun gibi gerekli olmayan 10 tane daha özellik sayabilirim ama benim bunları yapmakta ki amacım fark yaratmak, özgün olmak.

    YanıtlaSil
  4. serdar hocam benim sitem nasıl bi bakarmısınız güzel tasarıyabilmişmiyim ?

    onurbatur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. e-posta aboneliği ve yeni rozeti çok hoş olmuşlar hocam tebrikler.

    YanıtlaSil
  6. Yeni rozeti güzel gözüküyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hocam ben logo yapamıyorum yapsamd aarkaplan beyaz çıkıyor neyapabilirim

    YanıtlaSil
  8. Onur
    Transparan arka plan kullanmalısınız.

    YanıtlaSil
  9. click box cok basarili tebrikler

    YanıtlaSil
  10. hocam peki bildiğiniz program varmı ?

    YanıtlaSil
  11. @Onur Batur
    Ben Gimp kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Ustacığım

    E-Posta abonelik formunun kodlarını rica etsem verebilirmisiniz?
    Çok güzel gözüküyor.
    Emeğinize Sağlık

    YanıtlaSil
  13. Çok şık duruyor hocam. Sayfa kalabalıklaştıkça bazı şeyler dikkat çekmiyor doğru.

    YanıtlaSil
  14. @ERKOÇ
    Tabi ilerleyen günlerde blogda paylaşırım.

    YanıtlaSil
  15. 3.'ü de hoşuma gitti.
    yanlız 3.sü ile ilgili bir sorum var.
    belli günden daha yeni yazıları ifade etmek için nasıl bir kod kullanıyoruz?

    YanıtlaSil
  16. kodları bizimle paylaşsanızda bizde yapsak hocam :)

    YanıtlaSil
  17. Hocam yeni rozeti ve 'misafir yazılarım'daki hareketli buton kodlarını da paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  18. Hocam Click Box google plus siyah beyaz bir biçim de bloguma koymak istiyorum. Yardımcı olmanız mümkün mü. Çok güzel ve çok faydalı.

    YanıtlaSil
  19. @Kafka
    Buradan yazmak zor olur.Eğer iletişimden yazarsanız blogunuza nasıl ekleyeceğinizi oradan anlatayım.

    YanıtlaSil
  20. Sitemden ilham almanız beni sevindirdi. Siteniz çok şık olmuş. Ayrıca bir çok site sahibinin yaptığı gizlemek yerine benim sitemde gördüğünüzü yazdığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  21. Hocam selamlar.. E posta aboneliği kutunuz tasarımıyla çok güzel duruyor. Blogta paylaşacağınızı belirtmişsiniz ancak göremedim kayıtlarda :/ . paylaşırsanız seviniriz. Paylaşım koduna eklediğiniz imzanızı da silmeyiz :))

    YanıtlaSil
  22. Hocam merhabalar yeni rozetini ve e posta aboneliğini paylaşmanız mümkünmüdür?

    YanıtlaSil
  23. @Yunusemre Çelik
    Yeni rozetini değil ama e-posta abonelik formunu paylaşacağım.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.