SEO Uzmanı Önerisi

Blog yazarlarının en büyük sorunu Google aramalarında üst sıralarda çıkamamaları. Peki Google aramalarında üst sıralarda çıkmak neden bu kadar önemli? Çünkü insanlar Google’da her gün milyonlarca arama yapıyor. Yani Google müthiş bir pazar.

Google aramalarında üst sıralarda çıkmak demek insanların sitenize akması demek. Ziyaretçi sayınız ne kadar artarsa yazılarınızın okunma sayısı, yazılarınıza yapılan yorum sayısı ve reklamlarınıza tıklanma sayısı o oranda artar.

İşin bir de ticari boyutu var. Ürün veya hizmet satışı yapan firmalar için Google’da o ürün ya da hizmetle ilgili arama yapan kişiler potansiyel müşteridir. Bu nedenle Google’da üst sıralarda çıkmak elde edilen kazancı doğrudan etkiler.

seo uzmanı


SEO İçin Profesyonel Destek Şart

Google aramalarında üst sıralarda çıkmak için site içinde ve dışında bir takım çalışmalar yapılması gerekir ki bu çalışmalara hepinizin bildiği gibi SEO deniyor.

Site içerisinde SEO çalışması yaparken güvenilir kaynaklardaki döküman ve makalelerden faydalanarak kendiniz birtakım uygulamalar yapabilirsiniz ancak söz konusu site dışı SEO çalışmaları olduğunda işini bilen bir SEO uzmanı veya SEO firmasından destek almanız gerekir. Neden mi?

SEO’nun büyük bir bölümünü backlink inşası oluşturur ama backlink inşa etmek önüne her gelen siteden link almak demek değildir. Hangi sitelerden, nasıl linkler alınacağının doğru tespit edilmesi, zamanlamanın doğru yapılması gerekir. Aksi taktirde siteniz ceza alır ve Google aramalarında hiç gözükmemeye başlar. Bu cezadan kurtulmak ise epey meşakkatli bir iştir.

İşte bu sebeple projelerinizin SEO çalışmalarında bir uzmandan destek almanızı öneririm.

SEO Firması Önerisi: ixirSEO

Hepimiz belli konularda blog yazıyor ve yazdığımız konu ile ilgili aramalarda üst sıralarda yer almak istiyoruz. Örneğin kişisel blog yazarları “kişisel blog” aramasında, yemek blogu yazarları “yemek blogu” aramasında, moda blog yazarları “moda blogu” aramalarında üst sıralarda çıkmayı hedefler.  Çünkü bu aramaları yapan kişiler sizin potansiyel okurunuzdur ve tam olarak sizin yazdıklarınızı arıyorlardır.

Bu ve benzeri SEO çalışmaları için ucuz, güvenilir bir SEO firması arayanlara ixirSEO firmasını önerebilirim. ixirSEO firmasının avantajları şunlar:

1. Profesyonel araçlar kullanılarak sitenizin detaylı analizi yapılır ve mevcut duruma göre bir yol haritası çizilir.

2. Hangi anahtar kelimelere odaklanacağınızı bilmiyorsanız sizin için anahtar kelime araştırması yapılır. Çalışmalar bu doğrultuda ilerler.

3. Site içi SEO çalışmaları için teknik düzenlemeler ve içerik iyileştirmeler yapılır.

4. Uygun siteler tespit edilerek getirisi ve etkisi yüksek backlink çalışması yapılır.

5. Düzenli aralıklarla sizin için yapılan çalışmalar ve kat edilen yol ile ilgili detaylı, anlaşılır raporlar gönderilir.

6. Aynı sektörden birden fazla iş alınmaz. Yani “kişisel blog” kelimesi ile ilgili sadece sizin için çalışma yapılır, aynı kelime için başka bir siteye çalışma yapılmaz.

İyi bloglar, bol kazançlar!!!

25 yorum:

  1. Harika bir konu. Sorularıma cevap olmuş. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Sitenizi yeni takip etmeye başladım. Çok güzel yazilariniz var. Bu yazılar doğrultusunda blogumu yeniden düzenleyeceğim.

    http://btveyazilimdersi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet duzenle kardesim ) Zaten paranin dibine vurmussun 100 Bin goruntulenme var Blogda. Bu bilgilerle artik paranin a... koyarsin :D

      Sil
    2. yalnız o 100 binin görüntülenmesini misafirler yapmamış sen sayfanda bir değişiklik yaptığın zaman sayfayı yenileyip kontrol ettiğinde artıyor ben artık kendim eklenti yazıp bloguma eklemeye başladığımda 100 bini geçtiğimi hatırlıyorum.

      https://blogduragi.blogspot.com/ buda ücretsiz edindiğim bir temanın kendime göre düzenlemiş olduğum hali :)

      Sil
  3. Teşekkürler, güzel bir yazı.

    YanıtlaSil
  4. Demekki her kulaktan duyulan bilgi, bilgi değildir.Hocam buradaki makaleninden bunu çıkardım ve sayenizde tecrübeme bir seviye daha ekledim.Buda demek oluyorki işi bilene ver 5 lirada üstüne ver.

    YanıtlaSil
  5. Yerinde bir paylaşım teşekkürler. Bide masrafsız olsa...yaptığın masrafa deymiyor en iyisi kendin araştırıp kendin yapmak ben öyle yaptım... zamanla olucak inşllah.

    YanıtlaSil
  6. olucak şimdiden yüzlerce kullanıcıya ulaştım

    YanıtlaSil
  7. Yine faydalı bilgiler.Araştırıp,deniyecem.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Bu konuyu ben de merak ediyorum. Bilgiler için tesekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür Ederim Paylaşım İçin

    YanıtlaSil
  10. Abi güzel bir yazı olmuşta bizim gibi maddi kaynakları sıkıntılı olanlar için ne olacak. Ben kendi bloğumu tam 8 ay önce açtım aralıksız düzenli olarak özgün içeriik ürettim kişisel yazılar yazdım ama hala bir ilerleme yok https://benhepiniz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. .com lar .net ler verken bize sıra gelir mi hocam :D

    YanıtlaSil
  12. bloggere yorum yapanların resminin blogger logosu olarak görünmesini istemiyorum nasıl değiştirebilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Blogger anonim yorumlara avatar / resim ekleme" şeklinde aratabilirsiniz.

      Sil
  13. bir soru soracaktım yardımınıza ihtiyacım var blogumda ilk 2 sayda her şey sorunsuz bir şekilde çalıiırken geriye dönük yazılara doğru gittikçe 3 sayfada ekranın çoğunluklu kısmı daha koyulaşıtor bir çek şeyin yeri değişiyor ve tıklamalar geçersiz oluyor yardımcı olurmusunuz blogcunburda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Seo üzerine bir çok makalenizi okudum ve gerçekten çok faydasını görmüş oldum kurmuş olduğum sitelerde sizlerin bizlerle paylaştığı seo hakkında ki değerli bilgilerle gerçekten değerli ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Hocam çok derin bir konuya el atmışsınız. Hemen her blog yazarının derdi bu. Bu güzel açıklamalarınıza ek olarak okurlarınıza önerim, internette dolaşan her SEO tavsiyesini uygulamamaktır. Geri dönülemez hatalara yol açabibilir.

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler hocam, çok anlaşılır bir şekilde anlatmışsınız. Ben bu konularda çok yeniyim ben de blog açtım bakalım, şimdilik çok keyifli gidiyor.

    https://turkcedensesler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. Hocam artık anladım ki üst sıralarda çıkmak için ne yapsan ne kadar çaba harcasın da boşuna. Her zaman büyük siteler üst sıralarda çıkıyor. Google için de kaliteli içeriğin hiçbir önemi yok. Önemli olan popüler olmak. Üst sıralarda çıkabilmek için bol paran olacak reklama yatıracaksın. Google'un istediği tam olarak da bu. Boşuna uğraşmayın. Ancak emek harcıyoruz karşılığını gördüğümüz mü var. Değerli madenler yer altında dururken google güneşin parlattığı metallere bakıyor. Olay budur.

    YanıtlaSil
  18. blogger haber sitemi incelermisiniz? www.gazetekazan.com iyi çalışmalar herkese

    YanıtlaSil
  19. Çok bilgilendirici bir konu teşekküerler.


    https://bilgededesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. üst sıralarda çıkmak için ya paran olcak yada yıllanmış bi kaç siten olcak backlink çıkacaksın bence

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.